Blog, strona, portal, profile w social mediach, w sieci jest tego mnóstwo. Warto mieć kryteria wyboru, umieć rozpoznać wartościową stronę, wiedzę. Były o tym artykuły na mojej stronie okosmetyce.pl. Teraz przeczytaj, co zachęca do czytania blogów z tej dziedziny. Na przykład o makijażu, pielęgnacji, paznokciach, innych. Zapraszam do lektury.
Wiedza autora – skąd ma i czy nie z internetu
Ważne, żeby ktoś, kto pisze o kosmetykach, miał wiedzę profesjonalną. Zdobytą w szkole, na kursach, targach, kongresach, z książek, prasy. Internet też, ale nie dziwne mity zamieszczane na blogach, portalach, social mediach. Nie chodzi o sposoby na domowe zabiegi, mieszanki kosmetyków. Świetnie, jeśli jest promowane coś, co jest na poziomie profesjonalnym.

Od kiedy istnieje blog, strona w sieci?
To też jest ważne, bo świadczy o zaangażowaniu autora w tworzenie treści. W zdobywanie nowej wiedzy z różnych źródeł. Nie każdy ma determinację do tego, żeby wiedzieć więcej. Niektórzy kończą na szkole, kursie, nie chodzą na targi, kongresy, nie czytają nic kosmetycznego. Gdy strona istnieje od lat od razu widać, że ktoś ma chęć na dalszy rozwój.
Regularne publikacje – to także zaangażowanie autora
Co najmniej jeden artykuł miesięcznie, jakieś ciekawostki w social mediach, relacje z wydarzeń kosmetycznych. Recenzje kosmetyków, o ciekawych składnikach, sposobach na ładny makijaż. Pokazać też warto efekty zabiegów, makijaże, paznokcie, inne. W zależności od tego, o czym jest blog, co lubi autor.

Recenzje kosmetyków z dobrym składem, ciekawe składniki
Nie wszyscy w sieci polecają to, co regularnie stosują. Nie ma idealnych kosmetyków i ciągle próbujemy nowości. Szukamy tego, co będziemy stosować dłużej. Niektórzy może chcą zmieniać podkład co sezon albo krem do twarzy. Ja raczej regularnie używam tego, co lubię od lat. Nowości też, z ulubiony składnik, firma, marka.
Jak widać, zachęcać mogą różne rzeczy. Warto znaleźć coś wartościowego wśród wielu stron w wyszukiwarce. Istotne też, żeby artykuły pisał sam autor, a nie robot. Tym można się inspirować, tak jak ostatnio modny trend był na tworzenie lalki podobnej do autorów profili w social mediach. Zobaczyć, co robot napisze, czy to jest prawda, czy nie.

Zapraszam do dyskusji, co Was zachęca do czytania blogów kosmetycznych.