Zawsze chciałam mieć stronę, blog, na której będzie moja wiedza profesjonalna. Chcę się nią dzielić, ale nie za darmo. Wiedza w sieci jest taka, jak jest i nie podoba mi się to.
Od stycznia dłuższe, merytoryczne teksty z wiedzą profesjonalną, która kosztuje coraz więcej będą płatne. Nie chcesz? Nie czytaj, nie kupuj. Warto jednak zapoznać się z informacjami, które sprawią, że dowiesz się więcej. Będziesz mieć namiastkę wiedzy profesjonalnej, którą być może zechcesz poszerzyć w jakiejś placówce edukacyjnej, z książek, pójdziesz na konferencję lub w inny sposób.
Co zyskasz z wiedzą, a co stracisz bez wiedzy?
Wiedza jest ważna w życiu wielu osób. Ciągle pojawią się różne informacje i nie zawsze są wartościowe. Dotyczy to większości tematów. Nie tylko kosmetycznych, ale też pielęgnacji roślin, wychowywania dzieci, zajmowania się zwierzętami, wieloma innymi.
Z wiedzą:
Wiesz co jest wartościowe, a co nie.
Znasz informacje, które napisała osoba z wykształceniem, a ono jest najważniejsze.
Wiesz, gdzie znaleźć rzetelne informacje.
Nie czytasz wszystkiego w sieci.
Oszczędzasz czas i wpisujesz w pasek przeglądarki tylko wartościowe adresy. Masz ich listę na kartce, w pliku, gdziekolwiek. Często nie jest ich dużo i łatwo zapamiętać. Szczególnie z zakresu kosmetyki.
Nie każdy ma dostęp, są płatne webinary dla wybranych.
Wiedza zapewnia prestiż, znajomości tematu na wyższym poziomie niż inni.
Bez wiedzy:
Nie znasz wartościowych stron.
Nie wiesz, co jest prawdą, a co mitem. Wierzysz w przypadkowe porady znalezione w pierwszych wynikach wyszukiwania.
Szukasz informacji gdziekolwiek, zaglądasz na każdą stronę i tracisz czas.
Kupujesz przypadkowe książki, prasę mało specjalistyczną.
Korzystasz tylko z darmowych źródeł wiedzy i myślisz, że tam jest wszystko.
Jak widać, z wiedzą wiele zyskasz, zaoszczędzisz czas, pieniądze. Wydajesz tylko na wartościowe treści zawarte w książkach, prasie, na portalach, webinarach.
Bez wiedzy nie oszczędzasz. Wydajesz niepotrzebnie pieniądze na coś, co zawiera niewiele wiedzy.
Strona widoczna na górze.